Το έργο περιελάμβανε την κατασκευή τροχιοδρόμου (ΤΡΑΜ) συνολικού μήκους 24 Km περίπου, 48 σταθμών καθώς και τη γραμμή που συνδέει τον τροχιόδρομο με την περιοχή του αμαξοστασίου μήκους 2,2 χλμ.
Το έργο περιελάμβανε εργασίες πολιτικού μηχανικού, εγκατάσταση, θέση σε λειτουργία και έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων του ΤΡΑΜ. Ο εξοπλισμός αποτελούνταν από 35 βαγόνια και την προμήθεια, κατασκευή και λειτουργία όλων των επιμέρους μηχανημάτων και εργαλείων. Στο έργο περιλαμβάνονταν και η ανακατασκευή στεγάστρου βαγονιών στο Ελληνικό.