Το διυλιστήριο του ομίλου των Ελληνικών Πετρελαίων στη Θεσσαλονίκη αποφάσισε την αποξήλωση μίας δεξαμενής καυστικής σόδας που βρίσκονταν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την αντικατάστασή της με μία νέα, χωρητικότητας 2.800m3.
Η ASPROFOS Engineering στηριζόμενη στο βασικό σχεδιασμό της Τεχνικής Ομάδας του διυλιστηρίου της Θεσσαλονίκης, ανέλαβε όλες τις εργασίες που σχετίζονταν με την κατασκευή της νέας δεξαμενής καυστικής σόδας των 2.800m3 στην περιοχή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Οι εργασίες αυτές περιελάμβαναν την επίβλεψη της αποξήλωσης της υπάρχουσας δεξαμενής καυστικής σόδας, την επίβλεψη κατασκευής της νέας δεξαμενής καθώς και την υλοποίηση των απαιτούμενων μελετών για τα προσταυτευτικά τείχη, τον σταθμό φόρτωσης, τον αγωγό φόρτωσης, το σταθμό άντλησης, το φωτισμό, την προφύλαξη και της περίφραξη της δεξαμενής με στόχο την παράδοση μίας νέας δεξαμενής σε λειτουργία.