H μελέτη ενεργειακής απόδοσης, που εκπονήθηκε από την εταιρεία KBC, ανέδειξε ότι πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις σε συγκεκριμένα δίκτυα εναλλακτών σε συγκεκριμένες μονάδες του διυλιστηρίου ώστε να βελτιωθεί η ενεργειακή απόδοσή τους με ουσιαστικά οικονομικά οφέλη. Οι τροποποιήσεις αυτές επιφέρουν και άλλες μεταβολές σε ασφαλιστικές βαλβίδες (PSVs), όργανα και επιμέρους κυκλώματα.
Εξοικονόμηση Ενέργειας στις μονάδες Απόσταξης σε κενό (U-3100), Υδρογονοαποθείωσης Diesel (U-3400), Ισομερισμού (U- 4600), Υδρογονοκατεργασίας Νάφθας-1 (U-3200), Καταλυτικής Πυρόλυσης (U-4100), Υδρογονοαποθείωσης Νάφθας (U-9200), Ανάκτησης Υγραερίων (U-2600), Ανάκτησης Αμίνης (U-3500), Ανάκτησης Θείου (U-3700), Συγκέντρωσης Συμπυκνωμάτων Ατμού (U-5130), Υδρογονοκατεργασίας Νάφθας -2 (U-2200), Ήπιας Υδρογονοπυρόλησης (U-4000) και των εναλλακτών θερμότητες (M4104C, M4603 B/C and M-9203C)