Λεπτομερής Σχεδιασμός - Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου Τμήμα 1 (περίπου 188Km - Ελλάδα )

Λεπτομερής Σχεδιασμός - Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου Τμήμα 1 (περίπου 188Km - Ελλάδα )

Πελάτης:
ILF Group
Κατάσταση:
Ολοκληρωμένο
Χώρα:
ΕΛΛΑΔΑ
Τομέας:
Φυσικό Αέριο
Υπηρεσίες:
Μελέτες,Περιβαλλοντικές Υπηρεσίες & Αδειοδότηση
Έτος Ολοκλήρωσης:
2019
Κατηγορία:
Αγωγοί Υψηλής & Μέσης Πίεσης, Σταθμοί Συμπίεσης, Αδειοδοτήσεις

Τεχνικά δεδομένα

Λεπτομερής Σχεδιασμός για το τμήμα 1 του αγωγού στην Ελλάδα (περίπου 188 Km, 48”, πίεση σχεδιασμού 95 barg) συμπεριλαμβανομένων των κάτωθι υποστηρικτικών υπηρεσιών

  1. Διαχείριση Μελετών
  2. Έλεγχος και επιβεβαίωση FEED
  3. Μελέτες - Λεπτομερής Σχεδιασμός γραμμικού τμήματος αγωγού (Ενότητα 1)
  4. Προμήθειες - Τεχνική υποστήριξη προμηθειών (MTO/BOQ και λίστες)
  5. Άδειες - Προετοιμασία τεχνικού μέρους
  6. Έγγραφα «ως κατασκευάσθη»
    • Ως κατασκευάσθη Ενότητα 1 — Ελλάδα – γραμμικό μέρος
    • Ως κατασκευάσθη Ενότητα 1 — Ελλάδα — σταθμοί αγωγών

Υπηρεσίες

  • Λεπτομερής Σχεδιασμός
  • Περιβαλλοντικές Υπηρεσίες-Αδειοδότηση
  • Υπηρεσίες Διαχείρισης Έργου

Περιγραφή

Το έργο του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (TAP) στοχεύει στην ενίσχυση της ασφάλειας του εφοδιασμού της Ευρώπης καθώς και στη διαφοροποίηση των προμηθευτών φυσικού αερίου. Ο TAP ανοίγει το λεγόμενο Νότιο Διάδρομο Φυσικού Αερίου προς την Ευρώπη, διοχετεύοντας στην αγορά φυσικό αέριο από την Κασπία Θάλασσα. Ο αγωγός μεταφοράς φυσικού αεερίου TAP μεταφέρει αέριο από το σημείο σύνδεσης στα ελληνοτουρκικά σύνορα, μέσω της Αλβανίας και διασχίζοντας την Αδριατική Θάλασσα, στην Ιταλία.
Το TAP έχει μήκος 878 χιλιόμετρα (Ελλάδα 550 χλμ. Αλβανία 215 χλμ. Αδριατική Θάλασσα 105 χλμ. Ιταλία 8 χλμ.). Ο TAP έχει αρχικά δυναμικότητα 10 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων/έτος (BCMY) (Πρώτη φάση του έργου). Η μεταφορική ικανότητα του αγωγού μπορεί να φτάσει τα 20 BCMY (Δεύτερη φάση του έργου). Το τρέχων έργι αναφέρεται στο πρώτο σενάριο των 10 BCMΥ.
Ο αγωγός από τα ελληνοτουρκικά σύνορα έως τα ελληνοαλβανικά σύνορα έχει διάμετρο 48”. Η πίεση σχεδιασμού του κυρίως αγωγού είναι 95 barg και 95,5 barg για το τμήμα από τα ελληνοτουρκικά σύνορα έως το GCS00 στους Κήπους.
Κατά την αρχική περίοδο λειτουργίας (Φάση 10 BCM), ο αγωγός διαθέτει 23 βαλβιδοστάσια (BVS) στην Ελλάδα. Κάθε θέση βαλβιδοστασίου βρίσκεται σε ένα μικρό κτίριο που βρίσκεται ο εξοπλισμός τηλεχειρισμού και επικοινωνίας (Κτίριο RCC) και μια βαλβίδα “block” κάτω από το έδαφος καθώς και συνοδευτικές σωληνώσεις.
Το αντικείμενο του έργου ανατέθηκε από την ΙLF Group στην ΑΣΠΡΟΦΟΣ και περιλάμβανε οι εργασίες λεπτομερούς σχεδιασμού για το τμήμα αγωγού 1 στην Ελλάδα (περίπου 188 Km, 48” και 95 barg Desiqn πίεση) συμπεριλαμβανομένων περαιτέρω υποστηρικτικών υπηρεσιών όπου ο Κύριος Ανάδοχος ήταν το Spiecapag (Entrepose Group).

Αλλαγή συγκατάθεσης Cookies Ανάκληση συγκατάθεσης Cookies